Livrarea comenzilor

Livrarea se face prin curier, doar in orasele cu sediul FAN COURIER EXPRESS.
Dupa expeditie, veti primi un e-mail cu numarul de AWB si valoarea totala a rambursului. Cu numarul de AWB puteti urmari  timpul de sosire al coletului sau din "Contul meu" la sectiunea "Istoric comenzi", gasiti afisate detalii despre situatia comenzii dvs.
In cazul in care doriti urgent reperele comandate, va rugam sa ne comunicati telefonic pentru a grabi procesarea si confirmarea comenzii.
Sa aveti la indemana certificatul de inmatriculare pentru seria de caroserie/
Exemplu grafic privind starea comenzii :


DESPRE PLATA RAMBURSULUI

Plata se va face in numerar, cu ramburs, la FAN COURIER EXPRESS, pentru care veti primi chitanta.
Factura cu produsele cumparate o gasiti in colet.
Se poate plati si prin virament bancar cu ordin de plata, dar livrarea produselor se face dupa confirmarea platii in contul Cormar: RO42RZBR0000060003051451, deschis la Raiffeisen Bank Tulcea.
Daca se face prin virament bancar puteti solicita factura proforma.
Valoarea de facturare este cea din comanda ferma trimisa, fara alte modificari.

DESPRE TAXELE DE TRANSPORT

Pentru o comanda de peste 1000 lei, transportul este GRATUIT.
Pentru o comanda mai mica de 1000 lei, taxa de transport este de aproximativ 25 lei sau dupa tarifele practicate de Fan Courier Express.
Sau exista oferte in care se specifica - TRANSPORT GRATUIT.

DESPRE RETURNAREA PIESELOR

Returnarea pieselor se poate face in maxim 10 zile de la cumparare, doar daca piesa este defecta sau nu se potriveste, cu conditia ca piesa sa nu aiba urme de montaj iar ambalajul sa nu fie deteriorat.
Pentru a face returul marfii, va rugam sa trimite-ti coletul tot cu firma de curierat Fan Courier Expres cu precizarile :
            - sa ne anuntati telefonic.
            - sa ambalati produsul fara sa deteriorati ambalajul original
            - sa etichetati coletul cu datele expeditorului si destinatarului
            - transportul este gratuit.
Dupa ce marfa ajunge la noi si o verificam daca este in regula,  va contactam pentru a stabili ce faceti cu contravaloarea achitata de dumneavoastra. Puteti alege sa va returnam banii sau sa comandati altceva, imediat sau alta data cand doriti.

DESPRE GARANTIA PIESELOR CUMPARATE

Se acorda garantie pentru piesele cumparate, daca sunt montate intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dumneavoastra de masina.

Majoritatea produselor au garantie de 18 luni sau in functie de fisa producatorului.

Daca una din piesele cumparate si montate s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa ne anuntati si sa trimiteti:
       - formular standard de retur completat pe pieseauto-online-masini.ro
       - copie factura de achizitie emisa de Cormar S.R.L
       - factura si devizul de lucrari intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul dumneavoastra de masina, in care sa se specifice data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare
       - copie dupa autorizatia R.A.R. a service-ului unde s-a facut montarea piesei
       - nota de constatare a defectiunii, facuta intr-un service in aceleasi conditii ca la montare, in care se constata si se descrie detaliat defectiunea
       - rezultatul diagnozei electronice din care sa reiasa defectiunea reclamata (listare tester cu codurile de eroare sau defectiune afisate), in cazul componentelor electronice
       - copie dupa certificatul de inmatriculare al masinii pe care a fost montata piesa
Daca toate cele de mai sus sunt indeplinite, in cel mai scurt timp, va livram o alta piesa sau va returnam contravaloarea de facturare a piesei.

Calitatea Originala Invinge ! - Va multumim ca ati ales echipa Cormar.
Real Time Analytics