Livrarea comenzilor
Livrarea se face prin curier, doar in orasele cu sediul
FAN COURIER EXPRESS.
Dupa expeditie, veti primi un e-mail cu numarul de AWB si valoarea totala a rambursului. Cu numarul de AWB puteti
urmari timpul de sosire al coletului sau din "Contul meu" la sectiunea "Istoric comenzi", gasiti afisate detalii despre situatia comenzii dvs.
In cazul in care doriti urgent reperele comandate, va rugam
sa ne comunicati telefonic pentru a grabi procesarea si confirmarea
comenzii.
Sa aveti la indemana certificatul de inmatriculare pentru seria de caroserie/
Exemplu grafic privind starea comenzii :
DESPRE PLATA RAMBURSULUIPlata se va face in numerar, cu ramburs, la FAN COURIER EXPRESS, pentru care veti primi chitanta.
Factura cu produsele cumparate o gasiti in colet.
Se poate plati si prin virament bancar cu ordin de plata, dar livrarea produselor se face dupa confirmarea platii in contul
Cormar: RO42RZBR0000060003051451, deschis la Raiffeisen Bank
Tulcea.
Daca se face prin virament bancar puteti solicita factura proforma.
Valoarea de facturare este cea din comanda ferma trimisa, fara alte modificari.
DESPRE TAXELE DE TRANSPORTPentru o comanda de peste 1000 lei, transportul este GRATUIT.
Pentru o comanda mai mica de 1000 lei, taxa de transport este de aproximativ 25 lei sau dupa tarifele practicate de Fan Courier Express.
Sau exista oferte in care se specifica - TRANSPORT GRATUIT.
DESPRE RETURNAREA PIESELORReturnarea pieselor se poate face in maxim 10 zile de la cumparare,
doar daca piesa este defecta sau nu se potriveste, cu conditia ca piesa
sa nu aiba urme de montaj iar ambalajul sa nu fie deteriorat.
Pentru a face returul marfii, va rugam sa trimite-ti coletul tot cu firma de curierat Fan Courier Expres cu precizarile :
- sa ne anuntati telefonic.
- sa ambalati produsul fara sa deteriorati ambalajul original
- sa etichetati coletul cu datele expeditorului si destinatarului
- transportul este gratuit.
Dupa ce marfa ajunge la noi si o verificam daca este in regula, va
contactam pentru a stabili ce faceti cu contravaloarea achitata de
dumneavoastra. Puteti alege sa va returnam banii sau sa comandati altceva, imediat sau alta
data cand doriti.
DESPRE GARANTIA PIESELOR CUMPARATESe acorda garantie pentru piesele cumparate, daca sunt montate
intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dumneavoastra de masina.
Majoritatea produselor au garantie de 18 luni sau in functie de fisa producatorului.
Daca una din piesele cumparate si montate s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa ne anuntati si sa trimiteti:
- formular standard de retur completat pe pieseauto-online-masini.ro
- copie factura de achizitie emisa de Cormar S.R.L
- factura si devizul de lucrari intr-un service autorizat R.A.R.
pentru tipul dumneavoastra de masina, in care sa se specifice data
montarii si numarul de kilometri la montare/demontare
- copie dupa autorizatia R.A.R. a service-ului unde s-a facut montarea piesei
- nota de constatare a defectiunii, facuta intr-un service in
aceleasi conditii ca la montare, in care se constata si se descrie
detaliat defectiunea
- rezultatul diagnozei electronice din
care sa reiasa defectiunea reclamata (listare tester cu codurile de
eroare sau defectiune afisate), in cazul componentelor electronice
- copie dupa certificatul de inmatriculare al masinii pe care a fost montata piesa
Daca toate cele de mai sus sunt indeplinite, in cel mai scurt timp,
va livram o alta piesa sau va returnam contravaloarea de facturare a
piesei.
Calitatea Originala Invinge ! - Va multumim ca ati ales echipa Cormar.