Retururi de produse

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  (CERINTA LEGALA EXPRESA)
Cormar asigura returul produselor defecte sau identificate gresit daca acestea NU au urme de montaj iar ambalajul este INTACT si curat.
Pentru a realiza returul parcurgeti urmatorii pasi:
1. anuntati telefonic sau electronic la adresele de email afisate pe site despre intentia de renuntare la cumparare
2. ambalati produsul fara sa afectati ambalajul original
3. aplicati etichete cu date complete despre expeditor si destinatar
4. predati coletul numai firmei de curierat Fan Courier Express agreata de Cormar
5. transportul este suportat de Cormar
6. NU solicitati ramburs
7. la receptia marfii va contactam pentru a stabili daca doriti alte produse la preturi echivalente cu cele solicitate sau rambursarea sumelor platite.
Daca solicitati rambursarea sumelor platite:
1. precizati modalitatea de plata: prin posta sau prin banca
2. comunicati detaliile de rambursare
3. in maxim 30 de zile veti primi sumele pe care le-ati platit.
Important!
- Pentru a evita la receptia fizica refuzul retururilor aprobate, Clientul trebuie sa protejeze ambalajul original al pieselor, fara sa aplice direct pe el etichetele cu adresa destinatarului / expeditorului, banda adeziva, AWB etc.
Daca ambalajul este deteriorat sau lipseste, ne rezervam dreptul de neacceptare a returului de produse.
- Marfa implicata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie in stare perfecta pentru valorificare, sa nu prezinte urme, lovituri, zgarieturi.
Daca marfa nu este conforma ne rezervam dreptul de a nu ridica returul, sau de a respinge reclamatia, fara analiza motivului de retur, iar costurile de transport pentru expediere vor fi suportate de Client (daca retururile sunt trimise la sediul Cormar cu firme de curierat).
Real Time Analytics