Termeni si conditii
Bine ati venit la Cormar!1. Relatia dvs. cu Cormar1.1.
Utilizarea de catre dvs. a produselor, serviciilor si a site-urilor web
Cormar (denumite in acest document in mod colectiv "Serviciile" este
guvernata de termenii unui contract legal intre dvs. si Cormar. "Cormar"
inseamna Cormar S.R.L., cu sediul in Tulcea, str. Garii, nr. 18, bl. 9,
sc. A, ap. 1, judetul Tulcea, Romania. Acest document explica modul in
care este format contractul si precizeaza cateva dintre conditiile
cuprinse in el.
1.2.
Cu exceptia unor intelegeri contrare incheiate in scris cu Cormar,
contractul dvs. cu Cormar va include intotdeauna, cel putin termenii si
conditiile prevazute in acest document. Acestea sunt denumite in
continuare "Termeni".
1.3.
Termenii reprezinta un act cu efecte juridice, intre dvs. si Cormar, in
ceea ce priveste utilizarea de catre dvs. a Serviciilor. Este important
sa va acordati timp sa il cititi cu atentie.
2. Acceptarea Termenilor2.1.
Pentru a putea utiliza Serviciile, trebuie mai intai sa acceptati
Termenii. Nu puteti utiliza Serviciile daca nu acceptati Termenii.
2.2.
Puteti accepta Termenii doar prin utilizarea efectiva a Serviciilor.
Cormar va considera utilizarea de catre dvs. a Serviciilor ca o
acceptare a Termenilor incepand cu momentul respectiv.
2.3.
Nu puteti utiliza Serviciile si nu puteti accepta Termenii daca nu
aveti varsta legal acceptabila pentru incheierea unui contract cu
Cormar.
2.4. Inainte sa continuati, ar trebui sa imprimati sau sa salvati o copie a Termenilor pentru evidenta dvs.
3. Elemente definitorii3.1. Termenii
si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si
servicii de catre Cormar si partenerii sai, prin intermediul magazinelor
sale virtuale si fizice, catre Client si pot fi modificate numai cu
acordul expres scris al ambelor parti.
3.2. Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Client - orice persoana fizica sau juridica ori entitate ce emite o Comanda.
Utilizator - Orice Client sau reprezentant al Clientului persoana juridica care benficiaza de serviciile Cormar.
Bunuri
si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si
serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre
Cormar, Clientului.
Comanda
- un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre
Cormar si Client prin care Cormar este de acord sa livreze Bunurile si
Serviciile si Clientul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si
Servicii si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Cormar.
Drepturi
de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile
imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura
de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi
de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de
domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
4. Furnizarea Serviciilor Cormar4.1.
Cormar se innoieste in mod constant pentru a putea oferi cele mai bune
servicii utilizatorilor sai. Confirmati si acceptati faptul ca forma si
natura Serviciilor pe care vi le ofera Cormar se poate schimba din cand
in cand fara nici o notificare prealabila.
4.2.
De asemenea, confirmati si acceptati ca, in cadrul acestui proces
continuu de innoire, Cormar poate intrerupe (definitiv sau temporar)
furnizarea Serviciilor (sau a unor functii din cadrul Serviciilor) catre
dvs. sau in general catre utilizatori, la libera alegere a companiei
Cormar, fara nicio instiintare prealabila. Puteti inceta oricand
utilizarea Serviciilor. Nu sunteti obligat(a) sa informati Cormar in mod
special atunci cand incetati utilizarea Serviciilor.
4.3.
Confirmati si acceptati ca in cazul in care Cormar va restrictioneaza
accesul la contul dvs., nu veti mai putea accesa Serviciile, detaliile
din contul dvs. sau fisierele sau orice alt continut postat in contul
dvs.
4.4.
Confirmati si acceptati de asemenea ca chiar daca Cormar nu are in
prezent stabilita o limita maxima a numarului de transmisii pe care le
puteti trimite sau primi prin intermediul Serviciilor sau a volumului
spatiului de stocare utilizat pentru furnizarea unui Serviciu, Cormar
poate stabili oricand limite maxime fixe, la alegerea Cormar.
4.5.
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-urile
Cormar, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau
e-mail) prin care Cormar isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii
Daca
Cormar confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a
termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Cormar se considera
finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau
electronica (e-mail) din partea Cormar catre Client, fara a necesita o
confirmare de primire din partea acestuia. Cormar nu considera in nici
un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul
Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Cormar.
Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si
conditiile vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea
acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Cormar sau un
furnizor al acestuia.
4.6.
Cormar isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a
atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si
Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile
Clientului.
4.7.
Informatiile prezentate pe site-urile Cormar, au caracter informativ si
pot fi modificate de catre Cormar, fara o anuntare prealabila. De
asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii
informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa Cormar face
eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca
produsule sa fie utilizate in parametrii pentru care au fost
achizitionate.
4.8.
Comunicarea cu magazinele online - se poate face prin interactiunea cu
acestea, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin
adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site-uri
sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj
neadecvat. Cormar are libertatea de a gestiona informatiile primite fara
a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
4.9.
Cormar poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii
ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar
acordul acestuia. Cormar va fi intotdeauna responsabil fata de Client
pentru toate obligatiile contractuale.
5. Utilizarea Serviciilor de catre dvs.5.1.
Pentru a avea acces la anumite Servicii, vi se poate solicita sa
furnizati informatii despre dvs. (cum ar fi date de identificare sau
detalii de contact) in cadrul procesului de inregistrare pentru un
Serviciu sau pentru continuarea utilizarii Serviciului de catre dvs.
Sunteti de acord ca toate informatiile de inregistrare pe care le
furnizati companiei Cormar sa fie intotdeauna adevarate, corecte si de
actualitate.
5.2.
Sunteti de acord sa utilizati Serviciile doar in scopurile care va sunt
permise prin (a) Termeni si (b) prin toate legile, regulamentele sau
practicile ori regulile general acceptate din jurisdictiile competente.
5.3.
Sunteti de acord sa nu accesati (si sa nu incercati sa accesati) niciun
Serviciu prin alte mijloace decat interfata oferita de Cormar, cu
exceptia cazului in care vi s-a permis in mod expres acest lucru in
cadrul unui contract separat cu Cormar.
5.4.
Sunteti de acord sa nu intreprindeti nici o activitate care
interfereaza cu Serviciile sau le afecteaza (sau serverele si retelele
care sunt conectate la Servicii).
5.5.
Cu exceptia cazului in care vi se permite expres acest lucru in cadrul
unui contract separat cu Cormar, sunteti de acord sa nu reproduceti, sa
nu duplicati, sa nu copiati, sa nu vindeti, sa nu comercializati si sa
nu revindeti Serviciile in nici un scop.
5.6.
Sunteti de acord ca sunteti singurul raspunzator (iar Cormar nu are
nici o responsabilitate fata de dvs. sau fata de terti) pentru orice
incalcare a obligatiilor dvs. prevazute in Termeni si pentru orice
consecinte (inclusiv orice pierderi sau prejudicii pe care le poate
suferi Cormar) care pot aparea in urma unei asemenea incalcari.
6. Securitatea parolelor si a contului dvs.6.1.
Sunteti de acord si confirmati faptul ca sunteti raspunzator pentru
pastrarea confidentialitatii parolelor asociate conturilor pe care le
utilizati pentru accesarea Serviciilor.
6.2.
Prin urmare, sunteti de acord ca dvs. veti fi singura persoana
responsabila fata de Cormar pentru toate activitatile care au loc in
contul dvs.
6.3.
Daca aflati ca a avut loc o utilizare neautorizata a parolei dvs. sau a
contului dvs., sunteti de acord sa notificati imediat Cormar la
http://www.pieseauto-masini.ro/pieseauto_contact.htm 7. Confidentialitatea si informatiile dvs. personale7.1.
Pentru informatii despre practicile Cormar privind protectia datelor,
va rugam sa cititi politica Cormar privind confidentialitatea la
http://www.pieseauto-masini.ro/pieseauto_confidentialitate.htm.
Aceasta politica explica modul in care trateaza Cormar informatiile
dvs. personale si modul in care va protejeaza confidentialitatea, atunci
cand utilizati Serviciile.
7.2. Sunteti de acord cu utilizarea datelor in conformitate cu politicile Cormar privind confidentialitatea.
8. Continutul Serviciilor8.1.
Ati luat cunostinta de faptul ca toate informatiile (precum fisiere de
date, text scris, fisiere audio sau alte sunete, fotografii, filme ori
alte imagini) la care aveti acces ca fiind parte din Servicii sau prin
utilizarea Serviciilor reprezinta proprietate a companiei Cormar sau a
partenerilor sai. Toate aceste informatii sunt denumite in continuare
"Continut".
8.2.
Trebuie sa cunoasteti faptul ca respectivul Continut care va este
prezentat ca parte din Servicii, inclusiv, dar fara a se limita la,
forumuri, servicii de comenzi on-line, servicii de vanzare-cumparare,
servicii de mica publicitate, servicii de promovare si contact cu piata
este continut editorial original sau preluat. Nu puteti modifica, nu
puteti inchiria, nu puteti da cu imprumut, nu puteti lua cu imprumut, nu
puteti vinde, nu puteti distribui si nici nu puteti crea opere derivate
din Continutul respectiv (nici in totalitate, nici partial), cu
exceptia cazului in care vi s-a spus sa faceti acest lucru de Cormar sau
de proprietarii Continutului respectiv, in cadrul unui contract
separat.
9. Drepturi de proprietate9.1.
Confirmati si acceptati faptul ca societatea Cormar (sau licentiatorii
Cormar) detin(e) toate drepturile, titlurile sau interesele legale in
legatura cu Serviciile, inclusiv toate drepturile de proprietate
intelectuala care se regasesc in Servicii (fie daca aceste drepturi sunt
inregistrate sau nu). Confirmati de asemenea ca Serviciile pot contine
informatii care sunt considerate confidentiale de Cormar si ca nu veti
dezvalui aceste informatii fara consimtamantul prealabil in scris din
partea Cormar.
9.2. Cu exceptia unor intelegeri contrare incheiate in scris cu Cormar, nici
o prevedere din Termeni nu va acorda dreptul de a utiliza vreuna dintre
denumirile comerciale, marcile comerciale, marcile de serviciu,
siglele, denumirile de domeniu si orice alte insemne distinctive ale
brandului Cormar.
9.3. Daca vi s-a acordat un drept explicit de utilizare a unuia dintre
aceste insemne distinctive ale brand-ului in cadrul unui contract scris
separat cu Cormar, atunci acceptati faptul ca utilizarea de catre dvs. a
acestor insemne se va face in conformitate cu respectivul contract, cu
prevederile aplicabile din Termeni.
9.4.
Informatiile de orice natura furnizate de catre Client companiei
Cormar, vor ramane in proprietatea companiei Cormar. Ele pot fi
utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute
cunoscute numai cu consimtamantul scris al companiei Cormar si dupa
obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care
le primeste.
Nici
o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod
de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Client cu privire la
comanda fara consimtamantul prealabil scris al companiei Cormar.
Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.
9.5. Sunteti de acord sa nu sustrageti, sa nu ascundeti si sa nu modificati
in nici un fel instiintarile privind drepturile de proprietate (inclusiv
instiintarile privind drepturile de autor sau marcile inregistrate)
care pot fi anexate sau cuprinse in cadrul Serviciilor.
9.6. Cu exceptia cazului in care ati fost autorizat expres in scris de
Cormar, acceptati faptul ca prin utilizarea Serviciilor, nu veti utiliza
nici o marca comerciala, nici o marca de serviciu, nici o denumire de
comert, nici o sigla a unei societati sau organizatii intr-un mod care
poate crea sau creeaza in mod deliberat confuzie in privita
proprietarului sau utilizatorului autorizat al marcilor, denumirilor sau
siglelor respective.
10. Termene penalitati10.1.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau
pornire a Comenzii, Cormar este obligat sa anunte Clientul de termenul
estimat de finalizare a livrarii. Clientul va avea dreptul sa revendice
daune suplimentare de la Cormar, cand este permis de lege, in cazul
neindeplinirii totale sau partiale din partea sa a executarii
Contractului in conformitate cu termenele stabilite.
10.2.
In cazul in care Clientul intarzie din vina sa plata marfurilor in
termenul prevazut in factura emisa de Cormar, este obligat la plata unei
penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
10.3.
In cazul in care Cormar primeste informatii eronate legate de
facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de
onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 7 zile lucratoare.
11. Facturare - Plati11.1.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in
Comanda. Cormar va emite catre Client o factura pentru Bunurile si
Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate
informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in
vigoare.
11.2.
Cormar aplica pentru TVA cota legala de 24% pentru toate bunurile si
serviciile furnizate. Ofertele de pret prezentate clientului includ TVA
si discount.
12. Riscuri si responsabilitati12.1. Livrare
Cormar se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Client.
12.2. Transport - Ambalare
In
afara de cazul in care este agreat de Cormar si Client un sistem
diferit, Cormar se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate
cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea
de curierat intern cu care Cormar colaboreaza sau catre reprezentantul
Clientului.
Cormar va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Cormar va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.
Comenzile peste 1.000 lei vor avea asigurat transportul gratuit.
Pentru
comenzile cu valoare mai mica de 1.000 lei, transportul este platit de
Client firmei de curierat. La cerere, costul transportului se poate
include in valoare facturata.
12.3. Acceptare
Acceptarea
va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu
caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care
Clientul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt
conforme specificatiilor tehnice, atunci Cormar va aduce la
conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, pentru produsele
vandute si livrate de Cormar, Clientul beneficiaza, conform legii, de
returul produselor in 10 zile lucratoare.
12.4. Garantii
Toate
produsele comercializate de catre Cormar, beneficiaza de conditii de
garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale
producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin
din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In
cazul produselor vandute si livrate de Cormar, certificatele de
garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta
are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Cormar.
In cazul certificatelor de garantie emise de Cormar, va oferim preluarea si livrarea produselor in conditii de gratuitate.
Lipsa
certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48
ore de la receptia marfii pe adresa reclamatii@cormar.ro. Orice sesizare
ulterioara nu va fi luata in considerare.
12.5. Transferul responsabilitatii
Proprietatea
asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul
efectuarii platii din partea Clientului in locatia indicata in comanda
(intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de
transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala
in cazul livrarilor efectuate de personalul Cormar). In cazul livrarii
prin curier, acesta nu este autorizat de catre Cormar sa permita
Clientului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar
ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora.
12.6. Raspundere
Cormar
nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau
oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre
Cormar a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune
care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in
special pentru pierderea produselor.
Cormar
va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii
sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare
din obligatiile contractuale.
12.7. Forta majora
Nici
una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor
sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui
eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil,
in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
12.8. Prevederi diverse
Partile
in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia
din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea
orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile
din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau
verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului
Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere
scrisa semnata de ambele parti.
13. Incetarea relatiei dvs. cu Cormar13.1.
Termenii vor continua sa ramana in vigoare pana la momentul in care vor
fi reziliati de dvs. sau de Cormar conform prevederilor de mai jos.
13.2.
Daca doriti incetarea contractului incheiat cu Cormar, puteti face
acest lucru prin (a) trimiterea in orice moment a unei notificari catre
Cormar si (b) inchiderea conturilor dvs. pentru Serviciile pe care le
utilizati, in cazul in care Cormar v-a acordat aceasta optiune.
Notificarea din partea dvs. trebuie trimisa, in scris, la adresa Cormar
mentionata la inceputul acestor Termeni.
13.3. Cormar poate rezilia oricand acest contract legal daca:
(A)
ati incalcat una dintre prevederile acestor Termeni (sau ati actionat
intr-o maniera care arata clar ca nu intentionati, sau nu sunteti
capabil(a) sa respectati prevederile Termenilor);
(B)
companiei Cormar i se solicita prin lege sa faca acest lucru (de
exemplu, daca furnizarea de Servicii catre dvs. este sau devine
ilegala);
(C)
partenerul impreuna cu care Cormar v-a oferit Serviciile si-a incetat
relatia cu Cormar sau a incetat sa furnizeze Serviciile catre dvs.;
(D)
Cormar decide sa nu mai furnizeze Servicii catre utilizatorii din zona
in care sunteti rezident(a) sau in care utilizati serviciul ori daca,
(E) in opinia Cormar, furnizarea de Servicii catre dvs. de Cormar, nu mai este viabila din punct de vedere comercial.
13.4.
Nici o prevedere din aceasta Sectiune nu va afecta drepturile Cormar in
privinta Serviciilor prevazute la Sectiunea 4 din acesti Termeni.
13.5.
Daca acesti Termeni expira, toate drepturile, obligatiile si
responsabilitatile legale de care ati beneficiat sau pe care le-ati avut
dvs. si Cormar (sau care s-au cumulat in timp pe durata valabilitatii
acestor Termeni) sau care vor produce efecte in continuare, nu vor fi
afectate de aceasta incetare, iar prevederile de la alineatul 20.7 se
vor aplica in continuare acestor drepturi, obligatii si raspunderi pe
termen nelimitat.
14. Excluderea de Garantii14.1. Serviciile sunt furnizate "ca atare" iar Cormar, nu va ofera nici o garantie in acest sens.
14.2. In special, Cormar nu declara si nu va garanteaza ca:
(A) utilizarea de catre dvs. a Serviciilor va va satisface cerintele,
(B) utilizarea de catre dvs. a Serviciilor se va face fara intreruperi, la timp, in siguranta sau fara nici o eroare,
(C)
orice informatie obtinuta de dvs. ca rezultat al utilizarii de catre
dvs. a Serviciilor va fi adevarata sau demna de incredere si nici ca
(D)
vor fi remediate toate defectiunile aparute in operarea sau
functionarea unei Aplicatii Software care va este furnizata ca parte din
Servicii.
14.3.
Nici un fel de conditii, garantii sau orice alti termeni (inclusiv
orice termeni impliciti cu privire la calitatea, compatibilitatea
satisfacatoare in conformitate cu descrierea) nu se vor aplica
Serviciilor, cu exceptia celor prevazuti in mod expres in Termeni.
14.4.
Nici o prevedere din acesti Termeni nu va afecta drepturile legale la
care sunteti indreptatit oricum in calitate de consumator si pe care nu
le puteti modifica sau la care nu puteti renunta conform contractului.
15. Limitarea Raspunderii15.1.
Nici o prevedere din acesti Termeni nu va exclude sau nu va limita
raspunderea Cormar cu privire la pierderile care nu pot fi excluse sau
limitate conform legislatiei aplicabile.
15.2. Sub rezerva generala de la alineatul 15.1 de mai sus, Cormar nu va fi raspunzator fata de dvs. pentru:
(A)
nicio pierdere indirecta sau pe cale de consecinta pe care o puteti
suferi. Acestea includ orice pierderi de profit (indiferent daca sunt
suferite direct sau indirect), orice pierdere de patrimoniu sau privind
reputatia firmei, sau orice pierdere de date suferita de dvs.;
(B) orice pierdere sau prejudiciu suportat de dvs. ca urmare a:
(i)
increderii acordate de dvs. cu privire la caracterul complet,
acuratetea sau existenta unui anunt publicitar, sau ca rezultat al unei
relatii sau tranzactii dintre dvs. si o agentie de publicitate sau
sponsor al carei/carui anunt apare in cadrul Serviciilor;
(ii)
unor modificari pe care Cormar le-ar putea aduce Serviciilor si a
intreruperii temporare ori definitive a furnizarii Serviciilor (sau a
unor functii din cadrul Serviciilor);
(iii)
stergerii, coruperii, unei erori de stocare a Continutului si a altor
date de comunicatie pastrate sau transmise de sau prin intermediul
utilizarii Serviciilor;
(iii) nerespectarii obligatiei dvs. de a furniza informatii corecte in cont;
(iv) nerespectarii obligatiei dvs. de a pastra confidentialitatea si de a asigura securitatea parolei sau a datelor din cont.
15.3.
Limitarile asupra raspunderii Cormar fata de dvs. de la alineatul 15.2.
de mai sus se aplica chiar daca Cormar a fost instiintat sau nu ori ar
fi trebuit sa aiba cunostinta de posibilitatea aparitiei unor astfel de
pierderi.
16. Politicile privind drepturile de autor si marcile inregistrate16.1.
Politica Cormar este de a raspunde notificarilor despre orice presupusa
incalcare a drepturilor de autor in conformitate cu legislatia
internationala aplicabila privind drepturile de proprietate intelectuala
si de a inchide conturile persoanelor care incalca in mod repetat
aceste drepturi.
17. Anunturi publicitare17.1.
Maniera, modul sau cantitatea de anunturi publicitare pe care Cormar le
afiseaza in cadrul Serviciilor fac subiectul unor modificari, fara a
avea obligatia de a va trimite o instiintare in acest sens.
17.2.
Dumneavoastra intelegeti si sunteti de acord ca aceste servicii includ
si publicitate, iar publicitatea este necesara site-urilor Cormar pentru
furnizarea serviciilor sale.
18. Alte continuturi18.1.
Serviciile pot contine hyperlinkuri catre alte site-uri web sau
continuturi ori resurse. Este posibil ca societatea Cormar sa nu detina
control asupra nici unuia dintre aceste site-uri web sau resurse care
sunt furnizate de catre alte societati sau persoane decat Cormar.
18.2.
Confirmati si acceptati faptul ca societatea Cormar nu este
responsabila pentru disponibilitatea acestor site-uri si resurse
externe, si nu subscrie la nici un anunt publicitar, nici un produs sau
orice alte materiale care sunt disponibile pe aceste site-uri sau
resurse.
18.3.
Confirmati si acceptati faptul ca societatea Cormar nu este
responsabila pentru nici o pierdere sau nici un prejudiciu pe care il
puteti suferi ca rezultat al disponibilitatii acestor site-uri sau
resurse externe ori ca rezultat al increderii acordate de dvs. cu
privire la caracterul complet, acuratetea sau existenta unor anunturi
publicitare, produse sau a altor materiale de pe aceste site-uri web sau
resurse ori disponibile pe acestea.
19. Modificarea Termenilor19.1. Cormar poate modifica Termenii din cand in cand.
19.2.
Ati luat cunostinta si acceptati faptul ca daca utilizati Serviciile
dupa data la care s-au schimbat Termenii, Cormar va considera utilizarea
in continuare a Serviciilor de catre dvs. ca o acceptare a Termenilor
actualizati.
20. Termeni juridici generali20.1.
Uneori cand utilizati Serviciile, (ca rezultat al Serviciilor sau prin
intermediul utilizarii acestora de catre dvs.) puteti utiliza un
serviciu ori puteti achizitiona bunuri care sunt furnizate de alte
persoane fizice sau juridice. Utilizarea de catre dvs. a acestor alte
servicii sau bunuri poate face obiectul unor termeni separati dintre
dvs. si societatea sau persoana respectiva. in acest caz, Termenii nu
vor afecta relatia dvs. legala cu aceste alte persoane fizice sau
juridice.
20.2.
Termenii reprezinta intregul acord juridic dintre dvs. si Cormar si
guverneaza utilizarea de catre dvs. a Serviciilor (insa cu exceptia
serviciilor pe care Cormar vi le ofera in cadrul unui contract scris
separat) si inlocuieste complet orice aranjamente anterioare dintre dvs.
si Cormar in privinta Serviciilor.
20.3.
Sunteti de acord ca societatea Cormar va poate transmite instiintari,
inclusiv cele privind modificarile aduse Termenilor, prin e-mail, posta
sau prin postari in cadrul Serviciilor.
20.4.
Sunteti de acord ca, daca Cormar nu exercita sau nu pune in aplicare un
drept legal sau o compensatie legala cuprinsa in acesti Termeni (sau de
care beneficiaza Cormar conform oricarei legislatii aplicabile), acest
lucru sa nu fie considerat ca o renuntare oficiala la drepturile Cormar
si ca drepturile sau compensatiile respective vor fi in continuare la
dispozitia Cormar.
20.5.
Daca orice instanta, cu jurisdictie de a lua hotarari in acest caz, se
pronunta in sensul ca una dintre prevederile acestor Termeni este
nelegala, atunci prevederea respectiva va fi eliminata din cadrul
Termenilor, fara a aduce atingere celorlalte prevederi ale Termenilor.
Restul prevederilor din Termeni vor ramane in vigoare si vor produce
efecte in continuare.
20.6.
Termenii si relatia dvs. cu Cormar din acesti Termeni vor fi guvernate
de legislatia romana. Dvs. si Cormar sunteti de acord sa va supuneti
jurisdictiei exclusive a tribunalelor din Romania, pentru solutionarea
oricarei dispute juridice care poate aparea din acesti Termeni. Cu toate
acestea, sunteti de acord ca societatea Cormar sa aiba dreptul de a
solicita remedii bazate pe injonctiuni (sau o forma echivalenta a unui
demers juridic urgent) in orice jurisdictie.
14 mai 2011