Intrebari frecvente

Sunt confidentiale datele mele?

Cormar va garanteaza confidentialitatea datelor stocate in contul de client si nu va transmite sub nici o forma sau motiv aceste informatii unei terte parti. Exceptie pot face cazurile in care vi se va cere acordul scris sau cele prevazute de lege. 

Cum completez fisa cu datele din certificatul de inamatriculare?

Meniul Fisele mele cuprinde detalii tehnice din certificatul de inmatriculare.
Apasati "Adauga" si intrati in Fisa masina.  
Din toate elementele cuprinse in certificatul de inmatriculare avem nevoie doar de cateva pentru a identifica corect piesele ce se potrivesc masinii dumneavoastra.
Daca sunt elemente pe care nu reusiti sa le identificati scrieti in dreptul lor "nu stiu".
Un singur caracter scris gresit poate duce la identificarea eronata a reperelor pe care le solicitati. De aceea va rugam sa acordati mare atentie completarii acestor date.
Vom preciza in cele ce urmeaza pozitiile fiecarui element in certificatele de inmatriculare eliberate in Romania inainte de 10.11.2008 si in cele eliberate dupa aceasta data.
1. Numarul de identificare se gaseste in pozitia 3 respectiv E.
Este compus din 17 caractere, cu exceptia literelor O si I.
2. Categoria se gaseste in pozitia 6 respectiv J.
Variantele posibile sunt: Autoturism M1, Furgon, Autoutilitara etc.
3. Caroseria se gaseste in pozitia 7.
Variantele posibile sunt: berlina, berlina cu hayon;
4. Marca se gaseste in pozitia 8 respectiv D.1.
Variantele posibile sunt: Volkswagen, Opel, Renault, Peugeot, Dacia etc.
5. Tipul se gaseste in pozitia 9 respectiv D.3.
Variantele posibile sunt: Golf II, Fabia 2, Logan, Astra H etc.
6. Anul fabricatiei se gaseste in pozitia 15 respectiv B.
Daca aveti o masina fabricata anterior anului 1990 sunt sanse reduse sa mai existe producatori care fabrica astfel de piese. Totusi puteti incerca.
7. Tipul motorului se gaseste in pozitia 17.
8. Cilindree (cmc) se gaseste in pozitia 17 respectiv P.1.
9. Sursa de energie se gaseste in pozitia 17 respectiv P.3.
Variantele posibile sunt: benzina, motorina
10. Puterea maxima (kW) constructiva se gaseste in pozitia 17 respectiv P.2.
SUPLIMENTAR, la marcile Renault si Dacia, este necesara precizarea tuturor codurilor de pe "placuta ovala" situata in compatimentul motor pentru modelel fabricate pana in iunie 1996 si pe stalpul "B" (dintre usi) dreapta, pentru modelele de dupa iunie 1996. Practic este o eticheta ce are cateva serii dispuse pe patru randuri incadrate cu un chenar oval. Se autodistruge la dezlipire.

Placuta ovala Renault

Placuta ovala Renault
1 = Tipul vehiculului
2 = Caracteristici speciale
3 = Echipare de baza
4 = Echipament optional
5 = Numarul de fabricatie
6 = Anul respectivului model sau simbolul culorii
7 = Simbolul producatorului



 

Cum platesc?

Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul FAN COURIER EXPES.  
Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii.  
In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Cormar, in urma confirmarii telefonice a comenzii de catre un consultant de vanzari.  
Marfa se livreaza dupa confirmarea platii, in contul de mai jos.  
Nume firma: Cormar S.R.L. 
Cont lei: RO42RZBR0000060003051451, deschis la Raiffeisen Bank Tulcea
Cod unic inregistrare: 12565521

Plata online folosind cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Sunt acceptate la plata cardurile emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.


Care sunt taxele de transport?

Pentru o comanda de peste 1.000 lei, transportul este GRATUIT
Daca valoarea comenzii este pana in 1.000 lei, tariful standard de transport pentru un colet cu greutatea maxima de 1 liogram este de 25 lei pentru localitati care au sediu Fan Courier.
Tariful de transport este inclus in valoarea rambursului.

Cum se livreaza produsele?

Produsele comandate se livreaza in orice localitate din tara prin FAN COURIER EXPRES, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.
Produsele se afla in ambalajele originale ale producatorilor si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
Dupa predarea coletului catre curier vi se trimite un email cu numarul de AWB (aviz de expeditie) si valoarea totala a rambursului.
Numarul de AWB va ajuta sa urmariti pe site-ul www.fancourier.ro data de sosire a coletului.
In colet veti gasi si factura cu produsele cumparate.
Important!
Daca aveti nevoie urgenta de produsele comandate, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0240.531.871 pentru a grabi procesarea comenzii.

Ce verific la primirea coletului?

INAINTE de a plati rambursul catre comisionarul firmei de curierat, verificati daca:
1. sunteti destinatarul expeditiei
2. numarul de colete este cel specificat in AWB (avizul de insotire a marfii)
3. coletele nu prezinta urme de interventie asupra lor.

DUPA ce ati platit rambursul, in prezenta comisionarului firmei de curierat, verificati daca:
1. produsele sunt cele pe care le-ati comandat
2. factura exista in colet sau atasata pe colet
3. produsele nu sunt avariate si corespund cantitativ cu numarul specificat in factura.
Important!
Diferentele cantitative fata de cele inscrise in factura de insotire si avariile la produse constatate de Client in mometul verificarii continutului coletelor se mentioneaza la rubrica observatii din AWB, inainte de semnarea acestuia, precum si in procesul verbal standard al firmei de curierat.
Piesele deteriorate se vor consemna atat in Fisa de retur accesibila pe www.pieseauto-masini.ro cat si in procesul verbal standard al firmei de curierat. Aceste documente se vor transmite pe fax sau pe email, in maxim 3 ore de la intocmire catre Cormar.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Unde montez produsele?

Pentru a beneficia de garantie montati produsele cumparate de la CORMAR doar intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul dumneavoastra de masina.  
De exemplu, daca doriti sa montati produsele pe masina dumneavoastra fabricata de Renault, indiferent de model, service-ul sa fie autorizat R.A.R. pentru acest acest tip de marca.
Acesta va emite un deviz de montaj in care sa fie mentionata data montarii si numarul de kilometri la montare, insotit de factura.

Cum beneficiez de garantie?

Ca sa va bucurati de garantia produselor noastre trebuie sa indepliniti conditiile legate de montarea produselor si constatarea defectiunii.
MONTAREA produselor se face intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul dumneavoastra de masina.
Important!
Pastrati devizul de montaj, in care sa fie mentionata data montarii si numarul de kilometri la montare, impreuna cu factura emisa de service.
CONSTATAREA DEFECTIUNII produsului in perioada de garantie se face doar intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul dumneavoastra de masina.
Produsele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie se expediaza prin FAN COURIER EXPRESS insotite de urmatoarele documente: 
1. formular standard fisa de retur completat pe www.pieseauto-masini.ro;
2. copie factura de achizitie emisa de CORMAR SRL;
3. deviz de montaj in service autorizat R.A.R. pentru tipul dumneavoastra de masina in care sa fie mentionata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare, insotit de factura de montaj emisa de service;
4. copie dupa autorizatia R.A.R. a service-ului in care s-a efectuat montarea piesei;
5. nota de constatare emisa de un service autorizat RAR pentru tipul dumneavoastra de masina prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
6. in cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa reiasa defectiunea reclamata (listare tester cu codurile de eroare sau defectiune afisate);
7. copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
La orice cerere de garantie se va raspunde in termen de 10 zile de la data inregistrarii.
 In cazul in care este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului in scris din partea producatorului.
 In cel mai scurt timp dupa indeplinirea acestor formalitati va livram o alta piesa sau va returnam contravaloarea de facturare a piesei.

Cum returnez produsele?

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  (CERINTA LEGALA EXPRESA)
Cormar asigura returul produselor defecte sau identificate gresit daca acestea NU au urme de montaj iar ambalajul este INTACT si curat.
Pentru a realiza returul parcurgeti urmatorii pasi:
1. anuntati telefonic sau electronic la adresele de email afisate pe site despre intentia de renuntare la cumparare
2. ambalati produsul fara sa afectati ambalajul original
3. aplicati etichete cu date complete despre expeditor si destinatar
4. predati coletul numai firmei de curierat Fan Courier Express agreata de Cormar
5. transportul este suportat de Cormar
6. NU solicitati ramburs
7. la receptia marfii va contactam pentru a stabili daca doriti alte produse la preturi echivalente cu cele solicitate sau rambursarea sumelor platite.
Daca solicitati rambursarea sumelor platite:
1. precizati modalitatea de plata: prin posta sau prin banca
2. comunicati detaliile de rambursare
3. in maxim 30 de zile veti primi sumele pe care le-ati platit.
Important!
- Pentru a evita la receptia fizica refuzul retururilor aprobate, Clientul trebuie sa protejeze ambalajul original al pieselor, fara sa aplice direct pe el etichetele cu adresa destinatarului / expeditorului, banda adeziva, AWB etc.
Daca ambalajul este deteriorat sau lipseste, ne rezervam dreptul de neacceptare a returului de produse.
- Marfa implicata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie in stare perfecta pentru valorificare, sa nu prezinte urme, lovituri, zgarieturi.
Daca marfa nu este conforma ne rezervam dreptul de a nu ridica returul, sau de a respinge reclamatia, fara analiza motivului de retur, iar costurile de transport pentru expediere vor fi suportate de Client (daca retururile sunt trimise la sediul Cormar cu firme de curierat).

Cum returnez piesa la schimb (piesa veche)?

Anumite produse se livreaza cu piesa veche la schimb.
Returul pieselor la schimb (piesa veche) se face in cazul in care acest lucru s-a stabilt de comun acord cu consilierul de vanzari.
Responsabilitatea ambalarii si asigurarea pieselor fragile este in sarcina Clientului.
In acest caz, piesa veche se returneaza de catre Client in termen de 10 zile lucratoare de la data facturii, costurile fiind suportate de catre Vanzator.
Piesa veche trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
1. Criterii generale:  
-sa fie asamblata si curata;
-sa fie returnata in ambalajul in care s-a livrat piesa noua;
-sa respecte termenul de returnare de 10 zile lucratoare de la data facturii.
2. Criterii tehnice:  
-consultati urmatoarele documente:

- criterii tehnice generale de acceptare piese vechi (aici)

- criterii tehnice Valeo de acceptare piese vechi (aici

- criterii tehnice Bosch de acceptare piese vechi (aici)

- criterii tehnice ptr planetare de acceptare piese vechi (aici)

 3. Criterii de corespondenta:   

- ZF: numai repere ZF sau OE echivalente cu produsul livrat de Cormar S.R.L. 

- GKN: se accepta toate codurile echivalente; 

- BOSCH: consultati lista reperelor acceptate de producator (aici); 

- Valeo: consultati lista reperelor acceptate de producator (aici). 

Cele trei criterii sunt cumulative si obligatorii pentru stornarea contravaloarii facturii de piesa veche. Pentru lamuriri suplimentare intrebati un consilier de vanzari Cormar S.R.L.

Pot sa vad preturile fara sa ma inregisrez?

Preturile se pot vedea doar daca te inregistrezi pe www.pieseauto-online-masini.ro.

Cum aflu preturile produselor care nu sunt in lista?

O parte din preturi le gasiti in lista de preturi.
Pentru produsele la care nu gasiti preturi faceti CERERE DE PRET din contul dumneavoastra.  
Important!

NU faceti cereri de pret prin email!

In oferta primita este cuprinsa si reducerea?

Da, preturile produselor ofertate sunt cu REDUCERE.

Daca am facut o cerere de pret voi primi produsele?

Cererea de pret nu presupune obligatia de cumparare sau de vanzare. 

Produsele comandate se livreaza doar cand oferta primita de client este confirmata de mentiunea "COMANDA FERMA".

Cum cumpar?

1. Intrati in contul dumneavoastra sau creati-va unul din meniul "Contul meu"
2. Dupa logare intrati in sectiunea "Fisele mele"
3. Inregistratati masina sau masinile pentru care solicitati piese, apasand butonul "Adauga".
4. Completati datele din Certificatul de Inmatriculare si, optional, incarcati o imagine a acestuia folosind browserul ce se deschide apasand butonul "Alegeti fisierul" din josul paginii. Completarea datelor este necesara chiar daca incarcati imaginea.
5. Pe linkul "Vezi piesele fisei" accesati lista de piese.
6. Pentru a face o cerere de pret apasati butonul "Solicita piese".
7. Completati numele fiecarui produs pe care doriti sa-l comandati sau doar sa-i aflati pretul.
8. Un consultant de vanzari va asocia fisei dumneavoastra o oferta produselor solicitate. In acelasi timp veti primi oferta si pe email.
9. Confirmati oferta primita dand un reply la email cu mentiunea "COMANDA FERMA"

Important!
1. Daca timpul de livrare al comenzii este prea lung pentru dumneavoastra cereti anularea comenzii
2. Comanda neconfirmata se anuleaza in 3 zile
3. Comanda neridicata se anuleaza in 7 zile

Pot utiliza informatiile stocate pentru comenzi ulterioare?

De la primul contact cu www.pieseauto-online-masini, toate informatiile necesare livrarii comenzilor dumneavoastra sunt stocate si pot fi oricand folosite foarte usor in cadrul unei noi comenzi. 

Pot stoca in cont datele despre firma si adrese multiple?

In acelasi cont de client se pot inregistra atat detaliile dvs. de client persoana fizica, cat si cele de persoana juridica: societati, asociatii, fundatii - ONG, PFA.  Sunt foarte necesare la facturare.

Deasemenea, puteti stoca mai multe adrese de livrare. Avand toate datele la indemana, orice comanda catre www.pieseauto-online-masini.ro se reduce la cateva clickuri.

Cum creez un cont de client?

Crearea contului se realizeaza prin accesarea linkului Bun venit de pe pagina Home parcurgand urmatorii pasi:
1. completati primul camp cu NUMELE si PRENUMELE dumneavoastra
2. inserati adresa de EMAIL pe care o folosit in mod curent
3. alegeti o PAROLA formata din cel putin sase litere si cifre
Adresa dumneavoastra de email va fi folosita pentru confirmarea inregistrarii si identificarea contului. Este important sa specificati adresa de email pe care o folositi frecvent. In felul acesta primiti in timp util toate informatiile importante referitoare la comenzi. Verificati emailul de confirmare trimis si in Spam sau Bulk. Apasati pe linkul de confirmare.
Dupa crearea contului completati si celelalte date cerute.
Submeniul Detalii de facturare este necesar atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice.
1. completati primul camp cu numele dumneavoastra, daca sunteti persoana fizica, sau cu numele firmei daca sunteti persoana juridica.
2. adaugati codul unic de inregistrare fiscala asa cum este trecut in certificatul de inregistrare fiscala, cu sau fara RO in fata.
3. selectati elementele care compun codul de inregistrare la Registrul Comertului
4. precizati numele si filiala bancii unde aveti contul bancar (daca aveti)
5. specificati localitatea si judetul in care locuiti
6. scrieti adresa completa unde aveti domiciliul formata din localitate, strada, numar, bloc, scara, etaj, apartament, cod postal.
Submeniul Adresa de livrare cuprinde locul unde doriti sa primiti produsele comandate. Poate fi diferit de adresa de facturare.
In campurile corespunzatoare completati informatiile cerute  de formular: strada, numarul, bloc, scara, etaj, apartament, localitate, judet, cod postal.
Codul de securitate trebuie completat indiferent de marimea caracterelor.
Dupa completarea adresei aveti optiunile de editare si de stergere a acesteia.
Schimbati numele, numarul de telefon sau adresa de emailul din submeniul Detalii utilizator.
Parola contului se modifica din submeniul cu acelasi nume. Scrieti in primul camp vechea parola iar in urmatoarele campuri parola noua.
Real Time Analytics